Smart Solutions | Προφίλ
15284
page,page-id-15284,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

Προφίλ

SMART SOLUTIONS

 

Τι λέμε εμείς

Η Smart Solutions δραστηριοποιείται στο χώρο της ανάλυσης και ανάπτυξης custom μηχανογραφικών εφαρμογών από το 1999. Η εμπειρία πηγάζει από έργα που έχουν πραγματοποιηθεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

 

Ξεκίνησε με την ανάπτυξη custom προγραμμάτων και βάσεων δεδομένων με σκοπό να καλύψει το κενό της αγοράς στην πλήρη ταύτιση των μηχανογραφικών λύσεων και των αναγκών των πελατών.

 

Τα αντικείμενα με τα οποία έχει ασχοληθεί είναι:

  • τα προγράμματα πελατολογίου (CRM) και συστήματα κρατήσεων για ξενοδοχειακές μονάδες,
  • η πλήρης μηχανογραφική οργάνωση συλλόγων και μη κερδοσκοπικών σωματείων,
  • η ανάπτυξη εμπορικών εφαρμογών με πλήρη διαχείριση πελατών, προμηθευτών, και αποθήκης,
  • η οργάνωση και διαχείριση παραγγελιοδοσίας και παραγγελιοληψίας για εμπορικές εφαρμογές,
  • η διαχείριση ταμείου και εφαρμογές οικονομικού προϋπολογισμού και απολογισμού,
  • η ανάπτυξη ιατρικών εφαρμογών για αρχειοθέτηση και οργάνωση του αρχείου ασθενών.

 

Τα τελευταία χρόνια εξειδικεύεται στο χώρο του Internet και συγκεκριμένα στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, στην ανάπτυξη δυναμικών ιστοσελίδων, στις μελέτες και αναλύσεις εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου.  Παράλληλα, δραστηριοποιείται στο χώρο των μαζικών αποστολών SMS και emails.

Τι λένε οι πελάτες μας

968833_10151985709292178_382010796_nΟ Γιώφης Φλωρεντίν είναι κάτοχος BSc Business Computing and Information Technology από το Aston Business School και MSc Analysis, Design and Management of Information Systems από το London School of Economics.  Δραστηριοποιείται για περισσότερα από 10 χρόνια σε θέματα πληροφορικής και μηχανογράφησης επιχειρήσεων και οργανισμών στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

 

Η επιχειρηματική του δραστηριότητα ξεκίνησε με την ανάπτυξη εξειδικευμένων προγραμματιστικών εφαρμογών και βάσεων δεδομένων, και στη συνέχεια εξελίχθηκε στην παροχή διαδικτυακών λύσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών πληροφορικής.

 

Παράλληλα, από το 2012 έως το 2014 ήταν εισηγητής στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή στο μάθημα του E-Marketing.